SmerfGG.EU

Regulamin Serwera

Zapoznaj się z zasadami panującymi na naszym serwerze. Przestrzeganie regulaminu zapewnia wszystkim graczom przyjemną i sprawiedliwą rozgrywkę.

REGULAMIN OGÓLNY

§1 Zasady Ogólne

1.1 – Przed rozpoczęciem rozgrywki na serwerze gracz zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem serwera.

1.2 – Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z przestrzegania go.

1.3 – Główny Zarząd ma prawo karać za czyny, które uzna za działające na szkodę serwera nawet jeśli nie są uwzględniane w regulaminie.

1.4 – Administrator nie może nadużywać permisji w grze, jeśli to robi, macie prawo go zgłosić do Opiekunów administracji.

1.5 – Zabrania się reklamy innych serwerów RP, discordów itp.

1.6 – Zabrania się posiadania cheatów, czy jakichkolwiek wspomagaczy do gry.

1.7 – Używanie błędów, exploitów w celu ulepszenia sobie rozgrywki jest karane banem permanentnym.

1.8 – Zakazuje się traflingu, grożą za to konsekwencje.

1.9 – Zakazane jest nadużywanie czatu OOC i komend narracyjnych.

1.10 – Zakazuje się wyłudzania przedmiotów, pieniędzy oraz pojazdów od innych graczy.

1.11 – Płeć postaci musi odpowiadać płci gracza, będąc mężczyzną jesteś zmuszony posiadać postać mężczyzny. Aby uzyskać postać kobiety, należy kupić ją pośrednio poprzez ticket.

1.12 – Administracja serwera nie odpowiada za wymiany między graczami.

1.13 – Główny Zarząd ma prawo do modyfikowania bądź zmieniania regulaminu serwera.

1.14 – Administrator nie musi przechowywać nagrań lub dowodów potwierdzających winę gracza.

1.15 – Zakazane jest zgłaszanie graczy bez nagrania lub innego dowodu.

1.16 – Na rządowych jak i na ticketach gracz ma obowiązek zachowywania się w sposób kulturalny.

1.17 – Podczas wezwania, gracz musi niezwłocznie stawić się na kanał.

1.18 – Jeśli gracz nie stawi się na wezwanie, administrator rozpatrzy zgłoszenie wyłącznie na podstawie dowodów i może dodatkowo ukarać gracza, który nie zareagował na wezwanie.

1.19 – Zakazane jest przekazywanie lub publikowanie treści pozyskanych w kontaktach z administracją.

1.20 – Zakazuje się powrotu do tej samej akcji RP po BW. (Po revive także nie można).

1.21 – Zakaz Combat Logging (C1) podczas akcji z Policją.

1.22 – Zabrania się poruszania się w niepemyślnych strojach, np. ramionami bez rąk czy tułowiem bez torsu.

1.23 – Poddawać graczy można tylko i wyłącznie będąc w pojeździe, zakazuje się poddawania na nogach.

1.24 – Nie można wykorzystać bonów takich jak "Bon na Rangę ADM" lub "Bon Na Limitkę/Helikopter", jeśli nie zostały one zdobyte bezpośrednio ze skrzynki, a otrzymane od innego gracza.

1.25 – Na serwerze zakazana jest sprzedaż i wymiana poprzez środki pieniężne.

§2 INICJACJA

2.1 – Na serwerze posiadamy następujące GreenZone:

  • Miejsce tworzenia postaci.
  • Miejsca odrodzenia postaci.
  • Miejsce prac społecznych/Więzienie.

2.2 – Na serwerze posiadamy następujące RedZone:

  • Strefy przejmowania
  • SI
  • DartShop
  • Zrzuty
  • Dokl
  • Przed GZem dokl (tylko w wyznaczonym miejscu podanym na kanale #regulamin na naszym discordzie)

2.3 Inicjacja poza strefami:

2.3.1 – Jeśli w regulaminie serwera i regulaminie crime nie ma wzmianki o danym miejscu jako red zone, obowiązuje tam zasada poddawania (inicjacja słowna). Dotyczy to wyłącznie sytuacji auto-auto.

2.3.2 – Szczegółowe informacje o lokalizacjach RedZone znajdziecie na kanale #regulamin na naszym Discordzie.

2.3.3 – Inicjacja może być przeprowadzona wyłącznie za pomocą czatu głosowego. Rozpoczęcie inicjacji poprzez strzelanie, np. do opony lub auta, jest traktowane jako KDM.

2.3.4 – Kradzież pojazdu w dowolnym miejscu jest równoznaczna z podjęciem inicjacji (co pozwala na zabicie takiej osoby).

2.3.5 – Brak reakcji na polecenie właściciela pojazdu o opuszczenie auta oznacza inicjację.

§3 VOICE CHAT

3.1 – Wymagane jest posiadanie sprawnego mikrofonu do gry na serwerze.

3.2 – Przy obecności streamerów, którzy streamują, zakazane jest używanie słów zakazanych przez TOS Twitch.

3.3 – Prosimy o zachowanie kultury w stosunku do innych graczy.

§4 POSTACIE

4.1 – Imię i nazwisko postaci nie może zawierać:

  • Nazw innych serwerów
  • Przekleństw
  • Losowych słów/znaków

4.2 – Zakazuje się używania ubrań:

  • Niewłaściwych
  • Kasków kuloodpornych
  • frakcyjnych - gdy nie jest się w danej frakcji

4.3 – Zabrania się bycia w tej samej frakcji, różnych bądź tych samych organizacjach na dwóch postaciach.

4.4 – Pracowanie akwizycji, aut i innych rzeczy na inną postać jest zabronione.

4.5 – Zabrania się posiadania postaci o płci przeciwnej. - Chyba, że posiada się role skinibaby accese na naszym discordzie.

4.6 – Podczas napadu uczestniczący w nim podstawiony zakładnik nie może stać się napastnikiem - do końca napadu pełni rolę zakładnika.

§5 FRAKCJE

5.1 – Zabrania się robienia napadów oraz dokonywania przestępczości będąc w SASP.

5.2 – Żaden z policjantów nie może być skorumpowany, nawet poza służbą.

5.3 – Zakazuje się wyciągania rzeczy z discordów frakcyjnych.

5.4 – Prace w grze może nadać tylko i wyłącznie zarząd frakcji, bądź osoby upoważnione do zatrudnienia przez opiekuna.

5.5 – Zakazuje się okradania szafki frakcyjnej do celów własnych.

5.6 – Zakazuje się prowokowania frakcji bez większego celu/powodu.

5.7 – Zakazuje się jeżdżenia pojazdami frakcyjnymi nie będąc na służbie.

5.8 – Zakazuje się posiadania stroju frakcyjnego jako crime.

5.9 – Zabrania się porywania funkcjonariusza SASP, jeśli na służbie znajduje się mniej niż 6 osób, co oznacza, że musi pozostać co najmniej 5 osób na służbie, aby dokonanie porwania było możliwe.

5.10 – Zakazuje się wjazdu na napad, gdy policja jest już na miejscu.

5.11 – Zerwanie negocjacji musi być poprzedzone słowami "Zrywamy Negocjację", dając przeciwnikom czas na reakcję.

§6 DOKI

6.1 – Całkowity zakaz kradzieży pojazdów.

6.2 – Zakaz jeżdżenia na tzw. kilka squadów. Limit to jedno auto, czyli limitem na dokach określa się w zupełności zapełnione auto.

6.3 – W przypadku jeżdżenia z kimś, nakazane jest posiadanie tego samego ubioru.

6.4 – Zakaz wjazdów na trzeciego.

6.5 – Inicjacja istnieje tylko w przypadku poddania innego gracza ze swojego pojazdu, poddanie właściciela pojazdu z jego własnego auta nie istnieje.

6.6 – Zakaz wchodzenia na jakiekolwiek większe struktury.

6.7 – Zakazane jest celowe spychanie innych pojazdów do wody. Intencjonalne zrzucanie graczy grozi konsekwencjami w postaci prac społecznych.

6.8 – W przypadku próby ponownego poddania tej samej ekipy obowiązuje cooldown wynoszący 5/10 sekund. Chyba że w ciągu 5/10 sekund poddasz inną ekipę, wtedy cooldown zostaje zresetowany.

6.9 – Dozwolone jest używanie rewolweru.

§7 STREFA SI

7.1 – Całkowity zakaz używania komendy /revive.

7.2 – W strefie nie obowiązuje inicjacja, jest to strefa, gdzie RDM jest całkowicie dozwolony.

7.3 – Poza strefą SI, istnieje naturalna strefa, więc obowiązuje tam nakaz poddawania.

7.4 – Nie obowiązuje ten sam fit, nawet w przypadku grania ekipą. W założeniu jest to strefa w której każdy jest wrogiem.

7.5 – W strefie używanie custom broni jest dozwolone!

7.6 – Limit jednej ekipy wynosi 6 osób.

§8 ZRZUTY

8.1 – Całkowity zakaz używania komendy /revive.

8.2 – W strefie zrzutu nie obowiązuje inicjacja, jest to RedZone.

8.3 – W przypadku grania ekipą, obowiązuje ten sam fit.

8.4 – W strefie używanie custom broni, jest dozwolone!

8.5 – Limit jednej ekipy wynosi 6 osób.

8.6 – Podczas przejmowania zrzutu, używanie animacji jest niedozwolone!

8.7 – Wjazd na trzeciego jest dozwolony!

§9 REVIVATOR

9.1 – Komenda /revive może być używana w określonych sytuacjach zgodnie z poniższymi zasadami.

9.2 – Należy zawsze upewnić się, że druga strona zgadza się na nadanie reviva.

9.3 – Nadużycie komendy /revive może prowadzić do zabrania permisji, w tym utraty revivatora.

Kiedy możesz użyć komendy /revive:

  • Wygraliście bitkę i pytacie drugiej strony, czy chcą revive. Jeśli się zgadzają – możecie się zrevivować.
  • Przegraliście bitkę i pytacie drugiej strony, czy chcą revive. Jeśli się zgadzają – możecie się zrevivować.
  • Leżycie na odludziu i nikogo wokół was nie ma.
  • Zostaliście zlootowani, a osoba, która was doprowadziła do BW, już odjechała.
  • Ktoś zgłasza na /report potrzebę reviva i upewnicie się, że nie jest w trakcie żadnej akcji.

Kiedy NIE możesz użyć komendy /revive:

  • W trakcie strzelaniny.
  • W sytuacji, kiedy druga strona nie udzieliła zgody na revive.
  • Przed zlootowaniem bez wiedzy drugiej strony.
  • Po strzelaninie tylko po to, żeby od razu zacząć strzelać do strony przeciwnej.
  • Zakaz używania revivedist w bazie/interiorach/dokach/SI.

9.4 – Na SI obowiązuje całkowity zakaz używania komend /revive lub /revivedist.

9.5 – Maksymalny /revivedist:

  • Dokl/Elektrownia: 20 metrów
  • Strefy/Zwykłe bitki: 75 metrów
  • Lotnisko: 200 metrów

9.6 – Nadużycie komendy revive (np. podczas akcji) = utrata revivatora.

§10 STREFA 3 Osobowa

10.1 – Komenda /revive jest całkowicie zabroniona w tej strefie.

10.2 – W obrębie tej strefy nie obowiązuje inicjacja, co oznacza, że RDM jest całkowicie dozwolony.

10.3 – Nie obowiązuje ten sam fit, nawet w przypadku grania ekipą. Jest to strefa w której każdy jest wrogiem.

10.4 – Używanie customowych broni jest surowo zabronione w tej strefie.

10.5 – Maksymalna liczba osób w jednej ekipie (sojuszu, który nie strzela do siebie nawzajem) to 5.

10.6 – Wejście na dachy oraz inne wysokie lub trudno dostępne miejsca, które dają przewagę, jest zakazane. Naruszenie tej zasady skutkować będzie karą w postaci prac społecznych.

Akceptując regulamin, zobowiązujesz się do jego przestrzegania podczas gry na serwerze SmerfGG.EU